اگر شما به این صفحه از وب آمده اید، پس به دنبال یک وکیل طلاق کرج ماهر هستید. در شهر کرج دفاتر وکالت بسیار زیادی وجود دارد، اما اگر به دنبال بهترین وکیل طلاق کرج هستید در این صفحه همراه ما باشید. در زندگی هر زوجی ممکن است، موقعیتی فرا برسد که طرفین به این نتیجه برسند که دیگر نقاط مشترکی با هم ندارند و به خط پایان زندگی مشترک خود رسیده اند. در چنین شرایطی زوجین تصمیم به طلاق و جدا کردن راه زندگی خود از یکدیگر می گیرند. وکلا در این شرایط به کمک شما می آیند و این فرآیند را برای شما آسانتر می کنند.

شماره وکیل طلاق کرج

اگر به دنبال شماره وکیل طلاق در کرج برای دادگاه طلاق خود در شهر کرج هستید، این بخش مخصوص شماست. اکنون که با اهمیت وکیل طلاق آشنا شدیم، وقت معرفی وکیل خبره طلاق کرج است. اگر تصمیم به گرفتن وکیل طلاق در کرج گرفته اید، آقای صادق عطاالهی، وکیل پایه یک دادگستری در کرج با شماره پروانه ۱۳۸۵۰۵۰۵۰۴۱۲۰۲۴۰ و ۱۷ سال سابقه وکالت در کرج در کلیه دعاوی حقوقی کلیه دعاوی خانواده شامل:

  1. دعاوی مطالبه مهریه و نفقه زوجه و فرزندان
  2. اجرت المثل ایام زوجیت
  3. طلاق با وکالت و طلاق یک طرفه به وکالت از زوجه
  4. طلاق به درخواست زوج وطلاق رجعی و سایر دعاوی خانواده

آقای صادق عطاالهی، بعنوان وکیل پایه یک دادگستری طلاق در کرج، در کنار شما عزیزان خواهد بود. شما برای ارتباط برقرار کردن با این وکیل طلاق کرج می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی یا حضوری با این وکیل خبره طلاق کرج استفاده ببرید.پس اگر به دنبال مشاوره با یک وکیل ازدواج و طلاق کرج هستید، آقای صادق عطاالهی می توانند به شما کمک کنند.

بنر وکیل در کرج

مشاوره وکیل طلاق کرج:

پیش از آن که دادخواست طلاق خود را مطرح کنید، پیشنهاد می کنیم با یک وکیل طلاق در کرج مشاوره داشته باشید. با مشاوره با یک وکیل طلاق شما می توانید جزئیات و ادعاهای خود را پیش از طرح دادخواست به اطلاع وکیل برسانید. با بررسی شرایط شما شانس برد شما در دادگاه تخمین زده می شود و از هزینه های اضافی شما جلوگیری می شود.

همچنین برای بعضی از دعاوی نیازی به استخدام وکیل طلاق کرج نخواهید داشت و می توانید تنها برای برخی مسائل حقوقی با تماس تلفنی از یک وکیل طلاق کرج مشورت بگیرید. در واقع مشاوره تلفنی یا مشاوره آنلاین با وکیل طلاق در کرج مزایای زیادی که مهمترین آن صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد. شما برای مشاوره تلفنی نیازی به حضور فیزیکی در دفتر وکالت نخواهید داشت و می توانید به راحتی با یک وکیل طلاق کرج ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را مطرح نمایید.

از دیگر مزایای مشاوره تلفنی با یک وکیل طلاق کرج می توان به این اشاره کرد که ممکن است، مطرح کردن بعضی موارد به صورت رو در رو برای شخص مشکل باشد. پس مشاوره تلفنی این مشکل را حل می کند و شما می توانید بدون رودروایسی تمام مشکلات خود را مطرح نمایید.

مشاوره آنلاین با وکیل طلاق در کرج

۵ + ۳ = ?

شماره تلفن وکیل طلاق در کرج:

۰۹۱۲۳۶۳۰۲۱۶

آدرس دفتر وکیل طلاق در کرج

کرج، چهارراه نبوت نبش، اردلان ۶، برج سفید طبقه ۶، واحد ۱۱

بهترین وکیل طلاق در کرج:

اگر ساکن شهر کرج و حومه هستید و قصد دارید توسط وکیل کرج طلاق بگیرید، می توانید از تجربیات صادق عطاالهی، وکیل پایه یک دادگستری، استفاده نمایید. شما در تمام مناطق شهر کرج می توانید نسبت به استخدام یا مشاوره با وکیل طلاق کرج اقدام کنید.

عظیمیه مصباح آق تپه شهرک ولیعصر گلشهر شهرک ظفر شهرک اوج برغان مهرویلا منظریه
خلج آباد شهرک فهمیده امام زاده حسن مهرشهر گلزار حیدرآباد بلوار رستاخیز خیابان چالوس دولت آباد حصار
خیابان بهار کارخانه قند سهرابیه اسدآباد درختی شاهین ویلا کوی قائم خیابان بهار رزکان کلارک بالا
زورآباد مصلای کرج کیانمهر احدآباد حصارک پایین باغستان غربی کوی امامیه چهارصد دستگاه سیمین دشت کلارک پایین
قلمستان بلوار هفت تیر قزلحصار میانجاده صوفی آباد گوهردشت شهرک جهازیها دانشکده کشاورزی واریان شهر شهرک جهان نما
خیابان برغان کوی مهر اراضی ساماندهی المهدی حصارک بالا کوی قائم اسلام آباد آسیاب برجی شهرک وحدت

وکیل طلاق در کرج

پیدا کردن یک وکیل خوب برای طلاق در کرج ممکن است کار دشواری باشد. ابتدا اما سوالی که پیش می آید این است که چرا برای طلاق در شهر کرج باید دنبال وکیل طلاق کرج بود؟

اهمیت وکیل طلاق کرج به این دلیل است که مسائل و دعاوی حقوقی در بیشتر موارد پیچیدگی های بسیاری دارند. هنگامی که شکایتی مطرح می شود و دادگاهی برگزار می شود، خوانده و خواهان می توانند شخصا در دادگاه حضور پیدا کنند یا از یک وکیل کمک بگیرند. هنگامی که موکل وکالت خود را به وکیل می دهد، در اصل اجازه حق اظهار نظر و انجام کار های مربوط به پرونده را به وکیل نیز داده است.

در دعاوی های مربوط به طلاق که در شهر کرج رخ می دهد ،پیدا کردن یک وکیل زبده در کرج بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که دعاوی طلاق کاملا با آبروی افراد در ارتباط است و ممکن است مطالبی که در دادگاه مطرح می شود شخصی باشد، انتخاب یک وکیل مورد اعتماد بسیار اهمیت دارد. در دادخواست های طلاق کرج ممکن است دعاوی فرعی مثل مهریه و حضانت بچه ها و… هم مطرح شود؛ به همین دلیل پیدا کردن یک وکیل خوب در کرج برای مهریه نیز الزامی است. رسیدگی به پیچیدگی های پرونده های طلاق مسلما کار هر کسی نیست. پس بهتر است کار را به کاردان بسپاریم و برای دعاوی طلاق خود به دنبال یک وکیل مناسب بگردیم.

صادق عطاالهی؛ بهترین وکیل طلاق کرج

هزینه وکیل برای طلاق توافقی در کرج:

برای طلاق توافقی باید پیش از ثبت طلاق در محضر مراحلی طی شود که هر یک از این مراحل هزینه­ هایی را در پی دارد. در ادامه به بررسی هزینه های هر یک از مراحل قانونی طلاق می پردازیم. تمام قیمت ها مربوط به سال ۱۴۰۱ می­باشند:

  • برای اخذ گواهی عدم انصراف از طلاق زوجین باید ۵ جلسه مشاوره بگذرانند که برای هر جلسه مشاوره ۲ نفره ۱۰۴ هزار تومان در نظر گرفته شده است. مجموع هزینه این جلسات مشاوره ۵۲۰ هزار تومان می­شود.
  • هنگام ارائه دادخواست به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، مبلغی حدود ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می­شود.
  • اگر برای انجام امور طلاق خود تصمیم به استخدام وکیل گرفته اید، حق­الوکاله وکیل نیز به هزینه های شما اضافه خواهد شد. برای اطلاع از تعرفه هزینه های وکالت بهترین وکیل طلاق کرج می توانید با صادق عطاالهی به شماره ۰۹۱۲۳۶۳۰۲۱۶ تماس حاصل نمایید.
  • اجرای صیغه طلاق و ثبت آن در دفاتر طلاق نیز هزینه ای در حدود ۶۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان برای موکل دارد.
عکس طرح دادخواست طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی در کرج:

در اولین مرحله برای طلاق توافقی نیاز به توافق زوجین بر سر مسائلی مانند مهریه، نفقه، جهیزیه و حضانت بچه ها می باشد. در هر مرحله از طلاق اگر یکی از زوجین هر یک از این موارد را نقض کند و با توافق نامه، موافق نباشد، تمام پروسه طلاق لغو می گردد.  در مرحله بعدی اگر زوجین تصمیم گرفتند، بدون گرفتن وکیل پروسه طلاق توافقی را بگذرانند، باید در سامانه ثنا ثبت نام کنند اما شهروندان کرجی با استخدام وکیل برای طلاق توافقی کرج نیاز به این ثبت نام ندارند و موکلان تمام این مراحل را برایشان طی می کنند. در ادامه زوجین باید در جلسات مشاوره ای که در طی مدت ۴۵ روز برگزار می شود، شرکت نمایند. در انتهای این دوره اگر زوجین همچنان برای طلاق پافشاری کنند، گواهی عدم انصراف از طلاق برای آنها صادر می شود. با در دست داشتن این گواهی می توانند برای دادخواست طلاق اقدام نمایند.

طبق اطلاعاتی که در سامانه ثنا ثبت شده است، نوبت دادگاه به زوجین پیامک می شود و زوج و زوجه و یا وکلای آنها باید در تاریخ مقرر در دادگاه حضور یابند. در دادگاه از نحوه توافق بر سر مسائل مختلف مانند مهریه و نحوه پرداخت آن، نفقه، جهیزیه و حضانت فرزندان پرسش می شود. تمام مسائلی که در دادگاه مطرح می شود مکتوب می شود و در سامانه ثبت می گردد. با در دست داشتن این گواهی می توان به محضر مراجعه کرده و صیغه طلاق را جاری کنند. این توضیحات تنها روند کلی طلاق توافقی می باشد و مسلما دادگاه های واقعی پیچیدگی های بیشتری دارد. پس اگر به دنبال وکیل طلاق توافقی کرج هستید، صادق عطاالهی بهترین وکیل طلاق کرج محسوب می شود و شما با تماس با شماره ۰۹۱۲۳۶۳۰۲۱۶ می توانید با ایشان ارتباط بگیرید.

مراحل وکالت طلاق در کرج:

در شهر کرج یا در کل در ایران برای وکالت دادن به وکیل طلاق کرج نیاز به ثبت محضری نیست. وکالت نامه بین وکیل و موکل تنظیم می شود و یک نسخه آن نزد دادگاه نیز ارائه می شود. در قدم اول پیدا کردن یک وکیل خانواده برای طلاق کرج الزامی است. سپس با پر کردن فرم هایی که شامل اطلاعات و آدرس وکیل و موکل می باشد و همچنین تعیین حق الوکاله و نحوه پرداخت آن و امضای دو طرف، وکالت نامه شما رسمی محسوب می شود.

در این وکالت نامه نکاتی است که حتما باید رعایت شود. این نکات به شرح زیر هستند:

  • طبق وکالت نامه تمام هزینه هایی که در طی دادرسی به وجود می آید به عهده موکل است و اگر موکل از تقبل آن سر باز بزند وکیل حق طرح شکایت دارد. این هزینه ها شامل هزینه های دادرسی و تمام پرداخت هایی که در دادگاه انجام می شود و همچنین اگر طی پرونده وکیل ملزم به سفر باشد، هزینه های سفر وکیل نیز در نظر گرفته می شود.
  • در وکالت نامه باید میزان اختیارات وکیل مشخص شود و ذکر شود تا چه مرحله ای از دادگاه امکان دسترسی به پرونده را خواهند داشت. این مورد در پرونده های طلاق بسیار حائز اهمیت است.
وکالت نامه امضا شده توسط وکیل طلاق در کرج و موکل
error: محتوا محافظت شده است!!